Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със 146 2.0 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от YORDAN alfa maniac Покажи съобщение
    Днес пиша за да се оплача. отворих двигателя и съм мн разочарован... освен лагерите и коляновия вал е тръгнал, но и това не е най-лошото, трошен е разпределителен вал и е заваряван. Някой я е правил тая алфа без да я взема мн на сериозно. течат семеринги, масло навсякъде, явно и картера е удрян, защото има счупено ухо на двигателя, не са завити и две шепи болтове и както казах преди и дебитомера е заминал....

    Намерил съм една 155 2.0 16в 96г. от познат, които я удари миналата година. дава ми я цялата за 900-1000лв. мога ли да я ползвам за кола донор, сходни ли са нещата, които ми трябват изцяло или трябва да сменям всичко наред (инсталации, еку, дебитомер, ламбда) педполагам мотора е същия. Някой ако може да ми помогне с инфо, съвети, опит, не знам вече....
    БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
    Купувай колега на верен път си, мотора ако е с алуминиевия капак на (твойта де) е същия. Хубаво е да направиш ревизийка и на новия мотор, но това зависи от финансите ти.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #32
      изрових си тази темичка, да кажа какво е положението....
      мотора и доста неща около него са сменени от гореспомената 155-ца. ОК, колата върви както трябва. Двигателят работи много добре, дебитомерът е читав, ламбда сондата също. Не смених ремъците и ролките преди да съм изпробвал двигателя. Чуваше се един шум от пистовия ремък и като го полеех с малко вода изчезваше. Както и да е... смених ремъка и шумът изчезна. след около няколко дни пак започна да се чува някакъв шум от ремъците..... И ТУК ВЕЧЕ започва филма...
      Сменям всички ремъци, паразитна ролка, обтяжна ролка, шумът си остава. Махам пистовия ремък и шумът си остава. Реших да не съм пренатегнал ремъкът на балнсиращите валове и го поразхлабих малко.... нямаше ефект. казаха ми, че може да е пренатегнат ангренажния ремък и да го поотхлаба малко.... и това направих и пак нищо.
      Шумът наподобява шум от хидравлика на Пасат 92година примерно, но както казах не е от хидравлика. Този гаден шум се появява след като позагрее двигателя и се поизреже до към 4000-4500 оборота. Много странна работа.... вече не знам какво може да е и не карам даже колата щото не знам какво и вие. Като опции остват според мен водната помпа, която не тече и се върти плътно и нормално и няма луфт и маслената помпа. Не знам дали е възможно нещо подобно. Който може да помага
      Alfa Romeo 33 1.5 BOXER 4x4, Alfa Romeo 33 BOXER 1.7 16v, Alfa Romeo 155 1.7ts 8v, Alfa Romeo 166 2.0ts, Alfa Romeo 156 1.9jtd - EX
      Alfa Romeo 146ti, Alfa Romeo 145 1.4ts

      Comment


      • #33
        Колега, аз залагам на лагерите на динамото!
        Знам, че е филм, ама е най-логичното!
        Успех!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          Колега, аз залагам на лагерите на динамото!
          Знам, че е филм, ама е най-логичното!
          Успех!
          Tц, шумът го има и при махнат пистов ремък...

          Първоначално публикувано от YORDAN alfa maniac Покажи съобщение
          ...
          махни ремъка на балансиращите валове.
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
            Tц, шумът го има и при махнат пистов ремък...


            махни ремъка на балансиращите валове.
            ок, ама нали пък го смених с нов, разхлабвах го после и пак шумът си остава.
            На генератора му е направена ревизия, сменени са лагери, четки и там каквото се сменя (още при смяната на двигателя).
            Обтяжната ролка на балансиращите валове не я смених, по причина, че е като новата в магазина като състояние. Сравнявах я с новата и нямат разлика - луфта и състоянието на самия лагер - същата е.
            Кажете за водната помпа дали е възможно да си върви мазничко лагерчето(то си се върти мазничко щото има и вода вътре), да няма луфт и да не тече и да издава тя тези шумове, щото според мен само тя остана........????
            п.п. Писна ми вече от тия ролки и ремъци и "разглабяй и сглабяй"....
            Alfa Romeo 33 1.5 BOXER 4x4, Alfa Romeo 33 BOXER 1.7 16v, Alfa Romeo 155 1.7ts 8v, Alfa Romeo 166 2.0ts, Alfa Romeo 156 1.9jtd - EX
            Alfa Romeo 146ti, Alfa Romeo 145 1.4ts

            Comment


            • #36
              някакви идеи и предположения?
              Alfa Romeo 33 1.5 BOXER 4x4, Alfa Romeo 33 BOXER 1.7 16v, Alfa Romeo 155 1.7ts 8v, Alfa Romeo 166 2.0ts, Alfa Romeo 156 1.9jtd - EX
              Alfa Romeo 146ti, Alfa Romeo 145 1.4ts

              Comment


              • #37
                забравих да спомена, че шумът се появява след като колата загрее и се кара продължително над 3000об./мин.
                Казаха ми, че някоя от пластмасовите ролки може да са и износени зъбите и от там да се появява този шум....???
                Alfa Romeo 33 1.5 BOXER 4x4, Alfa Romeo 33 BOXER 1.7 16v, Alfa Romeo 155 1.7ts 8v, Alfa Romeo 166 2.0ts, Alfa Romeo 156 1.9jtd - EX
                Alfa Romeo 146ti, Alfa Romeo 145 1.4ts

                Comment


                • #38
                  Нещо съм чел между редовете май, сори за спама.
                  Last edited by Pastora; d.m.y г., 11:15.
                  Arena Coast Customs

                  Comment


                  • #39
                    днеска и правихме диагностика и какво ми излезе:
                    1. timing phase sensor
                    2. rpm sensor
                    3.engine temperature sensor
                    4. ecu
                    Може ли някой да ми разясни за какво става въпрос?
                    Това си записах, но не записах самите кодове. Относно номер 1 - за кой датчик става въпрос и възможно ли е да не е правилно зацепен ремъка и датчика да е здрав? И грешка номер 4 (еcu) - какво ще да означава? Благодаря предварително.....
                    Alfa Romeo 33 1.5 BOXER 4x4, Alfa Romeo 33 BOXER 1.7 16v, Alfa Romeo 155 1.7ts 8v, Alfa Romeo 166 2.0ts, Alfa Romeo 156 1.9jtd - EX
                    Alfa Romeo 146ti, Alfa Romeo 145 1.4ts

                    Comment


                    • #40
                      може ли някой да помогне?
                      Alfa Romeo 33 1.5 BOXER 4x4, Alfa Romeo 33 BOXER 1.7 16v, Alfa Romeo 155 1.7ts 8v, Alfa Romeo 166 2.0ts, Alfa Romeo 156 1.9jtd - EX
                      Alfa Romeo 146ti, Alfa Romeo 145 1.4ts

                      Comment


                      • #41
                        Въпросният timing phase sensor е фазовия датчик, намира се под колелото на изпускателния вал, възможно е да е от неправилно зацепване, но това ще го усетиш по вървежа на колата. Кабела на датчика минава под колелото на всмукателния вал, виж дали не е прекъснат. А след като изчистихте грешките някоя от тях появи ли се отново?

                        Comment


                        • #42
                          след като ги изчистихме се появяват отново тези 4бр. грешки. Колегата казва по вървенето ще се усети дали е от ремъка. Ми колата си върви повече от добре, държи си нормални тихи обороти и пали нормално. Това означава ли, че ремъкът си е ОК и проблемът е в самия датчик...
                          Alfa Romeo 33 1.5 BOXER 4x4, Alfa Romeo 33 BOXER 1.7 16v, Alfa Romeo 155 1.7ts 8v, Alfa Romeo 166 2.0ts, Alfa Romeo 156 1.9jtd - EX
                          Alfa Romeo 146ti, Alfa Romeo 145 1.4ts

                          Comment


                          • #43
                            тия 4 грешки е странно да се появят едновременно. не бързай да сменяш датчици щото сигурно нищо им няма. пробвай със зареден акумулатор първо и ако пак ги изкара, проверете 5-те волта на еку-то.
                            точка

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                              тия 4 грешки е странно да се появят едновременно. не бързай да сменяш датчици щото сигурно нищо им няма. пробвай със зареден акумулатор първо и ако пак ги изкара, проверете 5-те волта на еку-то.
                              това с заредения акумулатор не разбрах за какво става въпрос. Какво се имаше в предвид?
                              Alfa Romeo 33 1.5 BOXER 4x4, Alfa Romeo 33 BOXER 1.7 16v, Alfa Romeo 155 1.7ts 8v, Alfa Romeo 166 2.0ts, Alfa Romeo 156 1.9jtd - EX
                              Alfa Romeo 146ti, Alfa Romeo 145 1.4ts

                              Comment


                              • #45
                                при въртене на стартер може да имаш голям пад на напрежението и еку-то да записва грешки. пробвайте да изчистите грешките и да запалиш с акумулатор от друга кола.свети ли ти лампата за еърбега.
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X